lørdag 3. november 2007

KULTURUKER!


Titt titt!

Her er jeg igjen, full av inntrykk fra musikaler og konserter. De siste to ukene har jeg vært überkulturell! Tre musikaler, en her hjemme og to i London, to konserter, to jubileumsforestillinger, og i denne helga er det to konserter til. Har vært involvert i de sistnevnte, men koser meg masse likevel! Det er spesielt å få være med å hylle Grieg på kveldens konsert i Bjugn Kulturhus. Jeg tror det blir en flott konsert :)

Jula begynner å nærme seg, noe man merker i planleggingen i både korps og kulturskoleundervisning. Julebrus og andre julerelaterte produkter er kommet i butikkene, og vi kommer vel ikke unna jula nå som vi er i november måned... Jul er bare kos og hygge, så bare kom, du gode jul :) Gleder meg til første jul med eget juletre og ikke minst at vi har et eget hjem å bo i her i Bjugn.

Well, well, nå skal vi ut og gå tur. See ya!

Ingen kommentarer: