lørdag 20. oktober 2007

Regn, regn, pøsende regn!

Ja, det regner i bøtter og spann. Men det gjør ikke noe. Da må vi finne på noe innendørs. Eller ta på regnklær og gå ut. Pytt pytt. Jeg er frisk igjen! Pytt pytt hurra, hurra, hurra!!!

Idag er det konsert med korpset mitt på Ørlandet, Musikklaget Kornetten (se www.kornetten.com) . Vi spiller kl. 12 på hotellet, og jeg gleder meg til min første konsert med dem.

Øsende regn, pøsende regn. På tirsdag drar jeg til London, det blir skøy! Men, det blir ikke slutt på reisinga enda, for jeg skal bli med på Fosen vgs sin personaltur til Praha 29. nov til 3. des. Gleder meg veldig til det, har aldri vært der før :)

Tar med et ekte høstbilde. Med regn på...



Nei, skal ut og gå meg en tur i regnet. Tikk takk, det drypper på tag...zikk zakk....pøsende regn... :)

Ingen kommentarer: