lørdag 30. juni 2007

Ferie!

Da er Steinrabben 5, 7049 Trondheim historie. 3 nøkler ble levert tilbake igår. Godt!!

Nå bor vi hos Tore, faren til Eskild. De er på ferie, så det passer utmerket å ha et stoort hus for oss selv :) Det er TWO for alle penga, idag skal vi spille konsert utenfor Nidarosdomen. Gleder meg! Kjenner at det blir godt for kroppen med en utenlandstur etter harde dager med utflytting og nedvasking. Ihaaa!! :)

Noen bilder fra avlsutningen ved Ole Vig:


Her er nesten alle mine tidligere kollegaer ved Ole Vig samlet. Jeg kommer til å savne dem kjempemye :( En flott gjeng!



Mona og meg. Mona = kjempedame. Nordlending med ben i nesen! Skikkelig flink danselærer, og ikke så verst på trompet heller ;)




Alle disse dagene som kom og gikk. Ikke visste jeg at det var selve livet.


Ingen kommentarer: